Stavba benzínového pulsního proudového motoru

Jelikož jsme s touto konkrétní věcí neměli žádné zkušenosti, protože je to poprvé, co ji vyrábíme, získali jsme určité znalosti od experta na tento druh věcí, Rocketmana. Ačkoli jsou tyto motory teoreticky velmi jednoduché na výrobu, výroba některých jejich částí vyžaduje přesnost.

Nejprve jsme použili 110mm nerezovou trubku o délce 65cm, která je navařena na kuželu o průměru 110mm na jedné straně, zatímco jeho delší strana má průměr 165mm. Tento kužel má délku 320 mm. Následně jsme na kužel navařili válec o délce 320 mm, takže vznikl náš stroj. Na okraj válce jsme nasadili víko, na kterém je obdélníkový otvor 80x100mm odkud je vzduch přiváděn do stroje.

Do tohoto otvoru jsme umístili jazýčkové ventily, které se skládají ze vstupního ventilu vzduchu, který funguje automaticky, když motor běží. Tento ventil funguje jako jednosměrný ventil, protože umožňuje čerstvému ​​vzduchu vstupovat do stroje, zatímco zabraňuje spalinám opouštět stroj, takže tlak je nucen působit vysokou rychlostí z výstupu stroje, kde je 110mm trubice.

Pod motor jsme dali palivovou trysku, která rozstřikuje benzín do motoru, takže jejich zapálení je způsobeno neustálou jiskrou, která je přibližně uprostřed kužele. Co se týče zapalování, použili jsme jiskry odebírané vysokonapěťovým zapalovačem. Přenos těchto jisker je dosahován zapalovací jiskrou. Tento proces hoření je tedy implementován ve velké frekvenci a plyny, které vycházejí z motoru, vytvářejí tah, takže se v různých vozidlech dostáváme do pohybu.